WINNICA MARIA ANNA

Na wzgórzu wśród winorośli powstał koncept dwóch marek: winiarskiej i noclegowej. Zadbaliśmy o ich identyfikację wizualną, komunikację i spójną opowieść wizualną, która łączy naturę z elegancją.

Klient

Winica Maria Anna, Winne Tarasy

Zakres usługi

Rebranding, Identyfikacja wizualna, Strona internetowa, Fotografia, Social Media

Nowe logo Winnicy Maria Anna – klasyka w świeżej odsłonie

W ramach rebrandingu odświeżyliśmy logo głównej marki – Winnica Maria Anna. Nowy sygnet bazuje na winorośli i jest teraz bardziej czytelny, elegancki i gotowy do użycia w różnych formatach: od etykiet po publikacje online. Połączyliśmy wino, naturę i klasykę w lekki, współczesny sposób.

1

Image
Image

Nowa marka Winne Tarasy – dla tych, którzy smakują życie powoli

Stworzyliśmy markę od zera – od logo, przez nazwę, po system identyfikacji wizualnej. Winne Tarasy to przestrzeń premium dla gości szukających spokoju. Nasz branding łączy nowoczesność z klimatem slow life: zieleń, beże, drewno, winorośl.

2

Image
Image

Strona internetowa

Dla Winnych Tarasów zaprojektowaliśmy stronę internetową w technologii Framer – estetyczną, przejrzystą, w duchu miejsca. Treści, zdjęcia i układ strony budują spójną narrację, a użytkownik od razu czuje, gdzie trafia i co może przeżyć.

3

Image
Image

To jak będzie z Twoją marką?

Rozwijaj swój biznes
z Pixels Collective

To jak będzie z Twoją marką?

Rozwijaj swój biznes
z Pixels Collective

To jak będzie z Twoją marką?

Rozwijaj swój biznes
z Pixels Collective