BUFFET TERMINAL
Dla marki Buffet Terminal – firmy cateringowej obsługującej duży kompleks biurowy – stworzyliśmy kompletną identyfikację wizualną. Od logotypu głównego po submarki kantyn, branding łączy systemowość z wyrazistym stylem.
Klient
Buffet Terminal
Zakres usługi
Identyfikacja wizualna
Logo główne i key visual – smak, który leci wysoko
Zaprojektowaliśmy główny logotyp Buffet Terminal z charakterystycznym trójkątnym elementem, który nawiązuje do podróży, lotniska i energii. Do tego stworzyliśmy branding przestrzeni: system ikon, wzory graficzne, kolorystykę i hasła (np. „BREAKFAST FOR YOU”) – wszystko spójne, funkcjonalne i łatwe do wdrożenia w wielu formatach: od ścian po torby cateringowe.
1
Submarki kantyn – 3 strefy, 3 smaki, jeden system
Każda z kantyn w korporacyjnej przestrzeni miała mieć swoją tożsamość, ale w ramach jednej spójnej rodziny. Tak powstały submarki Eagle Bar, Garybox i Pracik – każda z dedykowaną paletą, ikonami i brandingiem graficznym. Całość została opisana w brandbooku, dzięki czemu projekt można łatwo wdrażać na nowych nośnikach.
2